Suck

Ja vad ska man säga, jag ville såklart rida på bättre än 67% och kunna visa han bättre.

Han var loj i skritten och jag missade ryggningen fullständigt. Trist. Men jag laddar om och kommer igen.



3 Kommentarer till "Suck"

Fanny Skriver:

Eran ritt var jättefin ändå, Lina <3.

Svar: Den var helt okej, men vi kan bättre =) tack!
Lina Dolk

2013-08-16 | 14:16:31
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se
Malin Skriver:

Du tar det i nästa start! Heja!

Svar: hoppas det! tack =)
Lina Dolk

2013-08-16 | 15:08:24
Madeleine Skriver:

Hej Lina!
Jag har under fler års tid läst Emelie Brolins blogg och hittade på så vis in på din och blev fast direkt. Har nu följt dig under några veckor, bland annat under NM och nu även under SM. Jag blir så imponerad av hur mogen du är i ditt tänkande och ditt ridande och sätt att skriva. Alltid roligt att läsa din blogg! Nu önskar jag dig ett stort lycka till under SM. Bättre lycka nästa klass. Visa där vad ni går för. Följer er på Equipe med spänning. Kramar från Madde

Svar: Hej! Vad glad jag blev av det du skrev, det värmer! Hoppas vi får till de dom två klassernas om är kvar. Kram Lina
Lina Dolk

2013-08-16 | 15:32:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0