Tittar

Kan man inte starta själv så kan vi iaf åka och titta på tävlingen. Dock väljer vi bara sista klassen som är en St George där Emelie ska starta.

Jag vet inte riktigt men det känns som att regional dressyrtävling på häst har sämre standard på ekipage än på ponnytävling? Nu kanske någon blir upprörd men som det sett ut i helgen så har det varit så och jag har ju faktiskt varit på väldigt många tävlingar och kan jämföra.

Absolut så har det funnits några riktigt fina ekipage i helgen att se, men överlag har det inte varit någon toppen kvalité. Kanske tränar vi ponnyryttare lite mera innan vi ger oss ut på tävling för tränare? Vad vet jag :)

Igår vann iaf min vän Alice son debut i Msv c2 stort grattis! Och Världen bästa tränare vann Msv a1 :)

Zlatan är taggad att heja ;)



3 Kommentarer till "Tittar"

Anonym Skriver:

Tack fina du :) ! <3

Svar: <3
Lina Dolk

2013-08-04 | 18:24:24
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
Mickis Skriver:

Jag gillar verkligen din blogg jättemycket! Du har superbra uppdatering, nya och intressanta inlägg hela tiden! En utav mina favoritbloggar! :)

Svar: vad roligt! alltid kul att få dessa kommentarer! =))
Lina Dolk

2013-08-04 | 19:22:35
Blogg/Hemsida: http://tmickis.blogg.se
Anonym Skriver:

Håller helt med dig! Kul att ngn vågar uttala det! Den reflektionen har vi också gjort och det gäller både lokal o regional nivå. Ändå fnyser folk åt ponnyryttare o tror att det är mkt lättare att tävla ponny än häst o lättare att få placeringar. Jag tror som du att ponnyryttare ger sig inte ut förrän de är redo o är i regel lite mer självkritiska.

Svar: vågade knappt skriva det, men jag tror faktiskt att det är så ;)
Lina Dolk

2013-08-04 | 21:10:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0