denna vecka

Denna vecka ser ut som följande:
 
Idag: rida ut på Oj Oj i skogen, Elin longera E-type
Tisdag: ut kondion
Onsdag: vila (jag klippa och slinga håret)
Torsdag: Möte om ett sponsorsamarbete, träna hästarna på kvällen efter skolan
Fredag: Träna E-type och Oj Oj
Lördag: Dressyrträning för Eem
Söndag: Kondition på Oj Oj
 
Sedan är det vanliga med Messi, promenad och borsta honom. Han är verkligen supersnäll i alla lägen, kommer bli en perfekt barnponny av honom.
 
Något särskilt ni vill att jag ska blogga om eller filma?
 
 
 
 


3 Kommentarer till "denna vecka"

Anonym Skriver:

kan du inte göra den här listan? :) http://enewe.blogg.se/2013/november/tavlingsaret-2013.html

2013-12-02 | 14:22:28
Alva Skriver:

Att du ska göra en utvärdering av 2013, typ vilken/vilka tävlingar som det gick bäst på och som det gick sämst på, bästa minnet, stora grejer som hänt osv. Kram =)

Svar: håller på!=)
Lina Dolk

2013-12-02 | 15:21:08
Emma Skriver:

Hej,
hur tänker du när du rider sluta? jag har svårt med höger sluta men inte vänster...konstigt! vet inte riktigt om jag sitter helt korrekt. man ska sitta på inre sittbenet va? känns bara helt fel.. har du några tips?
/Emma

2013-12-02 | 16:10:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0