Grillska gymnasiet

Får många frågor om skolan fortfarande, och tänkte berätta lite om det hela :)

Jag går alltså skola i Eskilstuna, cirka 4 mil ifrån där jag bor så det blir en del bussåkande.

Går på en skola som heter Grillska Gymnasiet (förra JB )
Jag går "  sambeteende med specialidrott " som linje, och med det så har jag väldigt mycket idrott men även alla ämnen för att få behörighet till högskola sedan. Varje torsdag förmiddag har jag min egna träning, och den har jag lagt på Brolöten och tränar alltså för Emelie då, super!

Jag är väldigt nöjd med skolan och trivs jättebra. Vi jobbar med blocklektioner vilket betyder att vi har tre lektioner om dagen ungefär men vi jobbar cirka 3 timmar med varje ämne vilket jag tycker fungerar bra då man verkligen kommer in i det hela och får mycket gjort på den tiden.

Jag har utvecklat min träning på hästarna väldigt mycket nu när jag är så pass mycket starkare och uthålligare än tidigare.

Vi fick nya kläder idag ifrån skolan, mycket snygga och sköna.
Jag börjar få lite muskler nu efter denna termin, och mer vältränad ska jag bli så jag orkar rida ännu bättre. Jag mår betydligt bättre nu när jag tränar så mycket som vi gör.






6 Kommentarer till "Grillska gymnasiet"

Sandra Skriver:

Vältränad tjej där :D

Svar: Han är till salu :))
Lina Dolk

2013-12-03 | 21:47:43
Blogg/Hemsida: http://halsoboost.blogg.se
Mamma Skriver:

Ärvt av mig....

2013-12-03 | 21:52:41
Mamma Skriver:

Ärvt av mig....

2013-12-03 | 21:52:48
Bella Skriver:

Verkar som en bra skola!:) när börjar du och slutar? Eftersom du har 3 lektioner och alla är 1 timme är det väl inte så långa dagar?
S

2013-12-03 | 22:13:02
Anonym Skriver:

Hej, hej!
Hur länge tränar du när du tränar?
Hur ofta tränar du?
Hur tränar du?:)

2013-12-04 | 19:35:18
sara Skriver:

jäklar vad fint vältränad din mage är!!

Svar: Ja den börjar bli ;)
Lina Dolk

2013-12-05 | 17:57:38





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0