Grotesk träningsvärk!

Jag tänkte ger er ett bra tips att på träningsvärk med hjälp av ett crossfit pass.
20, chins (gummiband när du inte orkar mer)
30, triceps armhävningar (smala)
40, situps
50, knäböj

Gör det i 20 minuter non stop och gör så många varv du bara kan så kan jag utlova träningsvärk!!!

Det var vårat pass igår, handbollsturnering på det känner jag mig som en gamal dam på sin sista refräng, haha!












Vi har som sagt haft hälsovecka denna veckan. Riktigt roligt, jag har lärt känna många nya människor och fått nya erfarenheter. Kul att få jobba med andra klasser också! Jag rekommendera verkligen Grillska gymnasiet för er som ska söka!


Här är några nya tjejer jag fått jobba med dessa dagar!




0 Kommentarer till "Grotesk träningsvärk!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0