Härligt med lov!

Idag har jag bakat med mamma, tagit en långtur med Oj Oj, varit i stallet, städat rummet och tagit det lungt. Riktigt härligt om ni frågar mig!

Imorgon blir det mer fart 06:15 rullar bil och trailer med mig och Oj Oj till Brolöten. Tillbringar fm där med att rida, sedan direkt till tandläkaren. Raka vägen till min fina vän Linnea mysa med henne en timme innan jag hoppar på bussen till Eskilstuna och handlar in de sista julklapparna. När jag kommer hem har Emma min saknade syster och mormor kommit hem. Då blir det middag och bingolotto med ny gräddad julskinka!




Saknar styrkepassen lite, dock är det nog bra för min kropp att vila lite!


2 Kommentarer till "Härligt med lov!"

Emma Skriver:

God Jul Lina! =)

2013-12-23 | 16:03:50
Erica Skriver:

Haha älskar Gustav i bakgrunden mihi

Svar: hahaha ja :P
Lina Dolk

2013-12-23 | 21:10:09
Blogg/Hemsida: http://kipra.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0