Heja E-type!

Detta gick så jäkla bra, jag och E-type red ihop nästan 75% i MSV c för en av Sveriges bästa domare, som dömt stora tävlingar och mästerskap utomlands.

Jag fick en 9a som ryttare, så himla roligt! Gustav berömde mig jättemycket för min ridning och Emelie för hennes coachning. Roligt att få så mycket beröm av en sådan duktig och känd domare!! Så klart fick E-type fina lovord också att han kommer räcka till en bra bit till, gladare än mig kan nog ingen vara just nu.




5 Kommentarer till "Heja E-type!"

Maja Skriver:

Vad roligt!!

2013-12-17 | 19:25:32
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Ella Skriver:

Gratulerar! Du har en riktigt bra blogg och du är så bra att rida! :)

Svar: Tack så mycket!:)
Lina Dolk

2013-12-17 | 20:36:27
Blogg/Hemsida: http://wollewolkenstein.blogspot.com
Ellen Skriver:

Gud så kul!! Filmade någon? Hade varit så himla roligt att se!

2013-12-17 | 21:13:59
Amanda Skriver:

Åh vad roligt för er! Hoppas det va nån som filmade så vi kan få se? ;)

2013-12-17 | 21:20:18
Alva Skriver:

9 på ryttaren tycker jag du alltid borde få! =) Du är så grymt duktig och ambitiös! kram <3

Svar: Snällt sagt, betyder mycket, kram
Lina Dolk

2013-12-17 | 21:35:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0