Jösses

Imorse hade jag ställt kl på 5 men den ringde inte av någon anledning. Så jag vaknade kl 06:10 och insåg att jag hade bråttom. Hann iallafall släppa ut hästar, mocka, packa och springa till bussen på dryga timmen.

Nu ska en skoldag passera sedan åka raka vägen mot Brolöten och programridning för Gustav Svalling!

Ikväll ska jag ta en låång dusch och njuta av att all stress är borta för 2013. Igår lämnade jag in sista arbeterna 2 minuter innan dedlaine och resten av veckan har vi hälsovecka och volleyboll turnering vilket betyder schemabryt! Sedan är det lov och jag har massvis med saker att se framemot! Julafton, rida küren på en invigning, nyår och MASSA tid med mina älskade djur!




0 Kommentarer till "Jösses"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0