Jullov!

Så skönt! Men nu blir det hårdträning för hästarna. Jag förstår inte riktigt de som låter hästarna vila när man själv är ledig och har en massa tid till just ridning och kvalitetstid i stallet.

Imorse red jag och Elin ut och galopperade hästarna ordentligt, busade ordentligt i galoppen :D skönt för dom att då sätta full fart när se tränats i ridhuset några dagar.

Nu ligger jag i soffan hos elin med Zlatan och Mozart, tar det lite lugnt för en gångsskull :)





3 Kommentarer till "Jullov!"

Alva Skriver:

Aww, så SÖTA! <3 =) Önskar jag också hade en liten katt med stora, supersöta öron =) God Jul & Gott Nytt År bästa Lina! Kram <3

Svar: haha ja örona är enorma tills de växt i dom :P Tack! hoppas din jul blir jättefin också!
Lina Dolk

2013-12-20 | 15:27:24
Linda Skriver:

Har du sett att man måste kvala in till Junior SM på nationell nivå nu? Nya regler eller står det fel? :(

Svar: var inte det endast hoppningen det gällde? Annars är det bara ut och försöka satsa på nya kval =)
Lina Dolk

2013-12-20 | 18:51:22
Linda Skriver:

Nej det var i dressyr ;)

Svar: Bara att köra efter dom då!:)
Lina Dolk

2013-12-21 | 14:05:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0