Kür

Elin har hittat den perfekt kürmusiken som jag ska ha på storhäst. Power och tryck i, och jag ser mig redan rida den :) haha här går vi händelserna i förväg men kür kommer jag rida så lika bra att planera ;)

Har varit på Brolöten nu, tränat E-type som gick bra! Sedan red jag finfina Cadish som har gjort stora framsteg i sin träning och sedan avslutade jag att rida en ponny. Älskar att rida! 




2 Kommentarer till "Kür"

Ellen Skriver:

Hur gör du när du gör ditt kürprogram? Sätter du ihop det själv? Jag förstår att du väljer musiken. Men anpassar du den efter höstens takt och tempo och sätter du ihop musiken själv? Gör du programmet innan musiken? Behöver alla tips jag kan få :)

Svar: svarar I inlägg =)
Lina Dolk

2013-12-19 | 16:17:21
freja Skriver:

åh, vill också ha häst :(

Svar: Ja det är verkligen superkul, vet inte vad jag skulle göra utan mina hästar.
Lina Dolk

2013-12-23 | 20:51:01
Blogg/Hemsida: http://frejamarley.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0