nu kör vi!

Nu får det vara nog med ledigheten här på bloggen, nu drar jag igång på riktigt igen! Så säg mig, vad är ni sugna på att läsa om?=)
 
På fredag ska Sarali och Elin hålla I ett litet träningsläger utanför Flen, jag ska ta med E-type och träna honom dressyrpassen, däremot star vi över hoppningen då det blir för mycket för hans del.
 
En massa väntar på hörnet nu med träning för Mattias Jansson på Brolöten snart, sedan träning för Mattias igen hos Sanna Nilsson, programträning för Gustaf Svalling, tävling Strömsholm och tävling I Katrineholm. Så en massa roligt kommer ske på den biten som ni får följa med på.
Jag har även en heldel nya outfits som väntas på att visas upp =)
 
 


2 Kommentarer till "nu kör vi!"

Sara Skriver:

Hej. Skulle vara intressant att läsa dina tankar kring b, c och d-ponny. Min dotter har växt ur sin maxade b-ponny. Ska man köpa c-ponny eller gå direkt till d-ponny? Ska man "växa i sin ponny" som det blir med d-ponny eller köpa en lagom c-ponny som man växer ur fortare? Hur har du funderat kring detta?

Svar: svarar I inlägg!
Lina Dolk

2013-12-26 | 12:36:11
Alva Skriver:

Tycker allt du skriver om är intressant =)

2013-12-26 | 13:55:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0