Programträning

Eftersom E-type gick två hårda pass torsdag och fredag så valde vi att ge honom ledigt nu i helgen. Kan tänka mig att han var lite trött i kroppen..

På tisdag är det programträning för Gustav Svalling på Brolöten, superkul! E-type och jag tar en Msv c eftersom vi behöver kvala i den klassen en gång till innan Msv b.

Jag har ridit för Gustav på Oj Oj för exakt ett år sedan och det var väldigt givande, så detta ser jag fram emot.




1 Kommentarer till "Programträning"

Vilma Skriver:

Hej Lina! :)
Vet inte om du kommer ihåg mig men jag var med i flensbyggdens rf, vi i föreningen tränade en gång på din ridbanan för Sara Li. Iallafall har jag en fråga:
Hur får du hästarna i form?
Alltså hur rider du?

Svara gärna i ett inlägg :).

Svar: Hej! Roligt att du skriver =)Allting handlar om att få hasten aktiverad bakifrån och att man är lätt med sin hand. Mycket övergångar och lösgörande arbete så kommer formen naturligt. kram
Lina Dolk

2013-12-16 | 12:04:48
Blogg/Hemsida: http://vilmamarklund.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0