viljan

Jag har en enorm vilja att bli bättre i allting jag gör, spelar ingen roll om det är kondition, styrka, ridning eller vad som. När jag bestämmer mig då kör jag.
 
Att jag har min vilja till att träna hela tiden och tycker sällan att det är jobbigt att gå ut till stallet är för att jag har redan klart för mig att jag ska bli så bra som möjligt, och det blir man endast genom träning och denna kämparglöd jag har.
 
När jag spelade fotboll när jag var mindre, (slutade senare för att hästarna tog all tid) så hade jag världens vilja på plan med, Jag köttade på! Och jag älskade att träna. Precis som nu. På vilja kommer man väldigt långt, glöm inte det!
 
 
 
 


1 Kommentarer till "viljan"

FrökenTV, bloggen om tv och film Skriver:

viljan måste man ha, det är viktigt!

Svar: Verkligen :)
Lina Dolk

2013-12-29 | 13:08:04
Blogg/Hemsida: http://efji.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0