equiterapeut.

Vet ni vad jag är glad över? Det är att jag har så kunniga personer runt om mig så jag får rätt vägledning in i rätt beslut. Jag hamnar oftast inte i "problem" eller "fel val" för jag har folk runt om mig som jag litar på fullkomligt och vågar fråga alla knasiga frågor. Det är en härlig känsla!
 
Idag fick Oj Oj tittas igenom av den duktiga Katarina Skarestad som är equiterapeut. Hon har varit delaktig i både landslaget i hoppning dressyr och fälttävlan och är otroligt kunnig på sin sak. Är så glad att hon kunde kolla igenom Oj Oj och ge råd och en bedömning på honom. Det är tack vare min tränare Emelie som har god kontakt med henne som vi också fick möjligheten att visa Oj Oj.
 
Alltid skönt att få hästen igenom kollad samt att Kathis får igenom visa stelheter och spänningar. En riktig spadag för Oj Oj. Han ska nu ta det lugnt i några dagar efter denna genomgång. Blir turer ut i skogen.
 
Denna årstid är ju inte den bästa för oss utan ridhus, det är lätt att hästarna går och spänner sig pga halka och drar på sig små stelheter. Jag vill ha våååår nu!
 
Kathis har även arbetet som Briars hästskötare, så vem vet kanske viskade hon några hemliga formeler till honom ;)
 
Bild ifrån googel.


0 Kommentarer till "equiterapeut."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0