Fina Oj Oj

Som ni ser i videorna under så var jag och Elin till ridhuset vid 8 tiden imorse, både hästarna kändes bra! Jag börjar få en riktigt bra känsla i kroppen om Oj Oj, jag har inte tryckt igång han helt och hållet ännu, utan det finns betydligt mer kvar att ge men det liksom finns där och jag börjar bli trygg. Nu när inte tävlingarna är riktigt ännu så är planen att rida lite mindre steg och lägga fokusen på att han är mjuk och fin samt framför skänkeln.
 
På fredag ska jag rida upp ett program för den otroligt duktiga domaren Gustaf Svalling, ha dömde bla EM förra året. Även min vän och klubbkamrat Felicia ska vara med på detta. Vi båda tränar ju för Emelie nu så vi kör tränignar och tävlingsupplägg lite lika!
 
På Tidningsridsport står det såhär om Gustaf :
 
" Gustaf Svalling blev förra året utnämnd till femstjärnig internationell domare, den högsta utmärkelsen en dressyrdomare kan få. Han har lång erfarenhet av att döma internationella tävlingar, bland annat världscupfinaler."
 


0 Kommentarer till "Fina Oj Oj"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0