Inge vidare uppdatering

Så nu åker jag snart till Linnea, dock tror jag inte att jag kan bjuda på toppen uppdatering de närmaste dagarna. Då internet på mobilen har krånglat, och man vet ju aldrig med blogg appen. Men jag har gjort några tidsinställda som kommer.
 
Men följ mig på instagram, liinadolk.
Där kommer jag uppdatera mer!

Tänkte visa lite bilder på mitt rum, byte ut min säng igår, så sängen jag har nu köpte jag för några år sen då jag bodde på övervåningen. Men när jag flyttade ner gick inte sängen ut igenom dörren. Men igår tog vi isär den och monterade ihop den igen fast i mitt nuvarande rum. Så nu matchar möblerna, och jag trivs bra!



1 Kommentarer till "Inge vidare uppdatering"

Anonym Skriver:

Är Puff en C eller D ponny? :)

Svar: en c ponny!
Lina Dolk

2013-02-19 | 21:53:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0