Jag hann!

Jag hann anmäla mig och Oj Oj till Hästhagen. Tack gode gud för det!!

Jag startar på

Lördagen FEI Lagtävlan
Söndag FEI Ponny Kür
Måndag FEI Mästerskap, kval till Falsterbo

Detta går under stapeln på påskhelgen.



2 Kommentarer till "Jag hann!"

Anonym Skriver:

hej lina älskar din blogg!! jag undrar vad ska man kavla för att rida nationellt på stor häst som junior? skulle vara jätte tacksam för svar!
ps. ska komma och heja på dig i hästhagen! ;) <3

2013-02-08 | 10:32:49
hanna Skriver:

hej lina älskar din blogg!! jag undrar vad ska man kavla för att rida nationellt på stor häst som junior? skulle vara jätte tacksam för svar!
ps. ska komma och heja på dig i hästhagen! ;) <3

2013-02-10 | 20:42:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0