schabrak

Halloj!
Söndag och det är en riktig hästigdag idag, elin jobbar hela denna helg så jag har ansvaret för samtliga i stallet.
 
Idag tänkte jag gå igenom min tävlinsutrustning ordentligt och se över skåpet ordentligt om vad som behöver köpas hem eller tvättas.
Jag vet att knoppgummisnoddarna med silikon är slut så det måste ordnas, de andra "vanliga" är helt omöjliga att knoppa med tycker jag.
 
Ska även leta lite efter något mer snyggt tävlingsschabrak att ha med mig på meeting. Har ni något förslag på några snygga? Ni vet ju att jag älskar glitter ;)
 


2 Kommentarer till "schabrak"

tina Skriver:

var är de där schabraken ifrån?

Svar: Mias!
Lina Dolk

2013-02-10 | 18:04:57
Ellen Skriver:

Jag har ett jättefint från equiline med swarovski på, det glittrar jättemycket :)

2013-02-10 | 21:28:41





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0