Skidskytte VM

Hej!
 
Har fått i mig lite mat och sitter just nu och kollar på skidskytte. Hela fm har jag tillbringat i stallet, Ove red jag ut på tränade på att samla galoppen i den djupa snön, han gjorde det riktigit bra. Tog inte så långa sträckor med samlat galopp då det blir mycket jobbigare i snön. Puff skötte sig också bra idag, han var pigg och glad!
Oj Oj fick klättra mycket idag, upp och ner, upp och ner. Örona framåt hela tiden! Tog även stallet så det är klart tills ikväll.
 
Senare ska jag ut och longera E-type.
Någon som har ett önske inlägg?


1 Kommentarer till "Skidskytte VM"

Anonym Skriver:

videoblogg där du visar tävlingsutrustninigen, visar dina shabrak (vanligt inlägg med bild eller videoblogg), inlägg om Puff.. där var några exempel :) sedan har jag en fråga också, hur går det för Casanova nu? Funkar det? :))

2013-02-10 | 14:36:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0