Valentine

Torsdag idag, dagen i skolan har tillbringats åt föreläsningar om alkohol och droger, man fick sig en tankeställare. Vi har varit på tre olika "stationer" och lyssnat, diskuterat och svarat/ställt frågor. Det var två st gymnasietjejer som hade detta som skutarbete för alla 9or. De hade en föreläsning själv, en tjej kom ifrån Trosa och höll i en föreläsning och den sista höll två stycken ifrån Göteborg i.

Sedan hade vi kör sen var dagen äntligen slut! Då gick jag och åt pizza med mina fina vänner, tog sedan bussen hem.



2 Kommentarer till "Valentine"

bella Skriver:

Vad roligt att hon kom från trosa! Min hem stad, får du säga hennes namn? ;)

2013-02-14 | 20:04:42
Blogg/Hemsida: http://bellaaaasblogg.bloggplatsen.se
bella Skriver:

Vad roligt att hon kom från trosa! Min hem stad, får du säga hennes namn? ;)

2013-02-14 | 20:05:04
Blogg/Hemsida: http://bellaaaasblogg.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0