Dålig natt

Fy säger jag bara.

Igår kväll när jag kom hem ifrån ridhuset och in ifrån stallet, hade mamma gjort förrätt och varmrätt. Men jag fick bara i mig förrätten, jag trodde att jag skulle spy, så jag satte mig i fåtöljen och somnade där. Vakande vid tre gick in till mitt rum och la mig. Men såklart kunde jag inte somna om, så jag somnade vid 5 igen.

Men den sömnen varade inte länge. Kl 6 vaknade jag av att jag blödde näsblod?! Jag har aldrig gjort det tidigare. Aja somnade inte om då heller.

Hästarna har fått mat och hundarna har varit på promenad. Så nu ska jag ta mig en Alvedon och göra ordning en stadig frukost.

Kl 09.30 bär det av med Ove på hoppträning. Kul för det var ett tag sen nu.

Bjuder på bilder ifrån tidigare hoppträningar.



0 Kommentarer till "Dålig natt"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0