"Du lever i min dröm"

För två år sen hade jag ca 16 st läsare om dagen. Bloggen var liten och jag var samma person som jag är idag, lite yngre och inte lika finnig.

Nu har två år gått och fler och fler vet vem jag är och vad jag vill. Det är ganska stort, jag skriver ut en stor del av mitt liv till en massa personer jag aldrig har träffat.

Jag får en massa positiva kommentarer, meddelande osv. Jag fick för ett tag sen ett meddelande där det stod "du lever i min dröm." Det är rätt coolt.

Många tjejers dröm är att få en egen häst, bo på landet, ha fina vänner och en stöttade familj.

Jag har allt och lite till, och det är jag grymt glad för!



2 Kommentarer till ""Du lever i min dröm""

Moa Skriver:

Du är värld det också:)

KRAM

Svar: Tack moa! =)
Lina Dolk

2013-01-14 | 21:37:00
Blogg/Hemsida: http://moanygren.blogg.se
Jossan Skriver:

Jättefin ny design! :)

Svar: tycker jag med! frida som fixar :)
Lina Dolk

2013-01-15 | 19:42:58





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0