full fart!

Imorgon kommer jag att vara på Brolöten till 12, kommer träna ett pass innan jag åker hem. Lägret är itne slut men jag har ju flera hästar hemma att ta hand om.
 
Imorgon är det fullt upp! Casanova och hans ny ägare kommer för att vara här tom lördag. Ska bli jättekul att träffa dom båda. Sedan kommer även tjejen som provred Ove i söndags åter för att testa han igen. Och jag ska självklart rida min vita stjärna OJ OJ!
 
Full fart med andra ord men så ska det vara när det är lov och man har extra tid att lägga på hästarna. Det är allt man gör nu i vinter som visar sig sedan på tävlingarna :)
 


1 Kommentarer till "full fart!"

Maja Skriver:

Vad kul att Casanova kommer! :D

Svar: jajemen! =)
Lina Dolk

2013-01-02 | 23:21:33
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0