Hejsvejs!

Dagen har rullat på, ett stort engelska prov kan jag bocka av ifrån listan. Gjorde även klart en religions inlämning nu på kvällen.

Ove red jag ut på och klippte. Nu ser han inte ut som ett vildsvin längre.. ;)

Nu ikväll när jag kvällsfodra passade jag på att packa skåpet till Elin och E-type som ska åka och träna imorgon i ridhuset.

Morgondagens To Do lista:

• Skolan (hemma strax innan 6 )
• Longera/tömköra Ove
• Promenad med Oj Oj
• Styrketräning för mig
• Plugga


Nu ska jag göra kudden sällskap till klockan ringer imorgon.



1 Kommentarer till "Hejsvejs!"

Anonym Skriver:

Vad då klockan ringer? Du hör den INTE. Men jag uppe på övervåningen får ligga o lyssna på den varje morgon ....

Svar: jaja :P
Lina Dolk

2013-01-31 | 05:57:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0