KNOPPAR

Fråga: Hej Lina!
Jag har en fråga till dig. Jag och en kompis ska göra en häst fin till i helgen och hästen ska vara knoppad... Problemet är bara att han har väldigt tjock man, kanske två decimeter lång.
Hur hade du knoppat den på bästa sätt?
Jag vet hur man knoppar men är galet rädd för att knopparna ska rullas ur eller liknande. Vill inte klippa eller tunna ur manen heller.
Tack för en bra blogg och är väldigt tacksam för svar så fort som möjligt!
 
Svar: Kul att göra en häst extra fin!=)
Själv älskar jag stooora knoppar och gör väldigt få.
 
Men om mannen är väldigt tjock så vet jag de som brukar göra knoppar på båda sidorna av mannen. Själv har jag aldrig gjort så men det funkar! Annars får du se till att fästa med extra gummisnoddar eller använda dig av mantejp också.
Hoppas knopparna blir fina!
 


0 Kommentarer till "KNOPPAR"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0