mål 2013

Många frågar mig om vad jag har för mål under 2013, och det är att självklart lära mig mera om allt runt om hästar samt kunna rida bättre. Man blir aldrig fullärd i denna sport och det är häftiga :)
 
Men om jag ska tävlingsresultat som jag tror många av er menar när ni frågar så är det att fajtas om medaljerna på SM. Få till ett lyckat derby vill vara topp 3 där med. Och drömmen är såklart att få rida under Falsterbo tävlingarna!
 
Någon som vet vilka tävlingar som är "Obs" tävlingar? Jag har lite dålig koll.Alltså vilka tävlingar som kommer ha kvalen och så?
 
 


4 Kommentarer till "mål 2013"

Fanny A Skriver:

Hässleholm brukar alltid ha Falsterbokval, kanske hästhagen har det också?

Svar: tack!
Lina Dolk

2013-01-03 | 12:03:10
Ella viebke Skriver:

Det brukar ju stå på tävlingen men mantorp, hästhagen o hässleholm tror jag att det var förra året o sedan till kommer ju två wildcards ;)

Svar: tack!
Lina Dolk

2013-01-03 | 23:28:49
Blogg/Hemsida: http://ellaviebke.blogg.se
wilma Skriver:

mantorp (sissi lilljas anläggning) har första kvalet i mars om jag inte minns fel:)

Svar: tack!
Lina Dolk

2013-01-04 | 10:47:57
Blogg/Hemsida: http://ourponylifes.devote.se
Liv Skriver:

Willands kommer ha den 19-21 april, det är globenkval, falsterbokval och obs-klasser för landslagsuttagning :)

Svar: tack!
Lina Dolk

2013-01-04 | 16:57:40





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0