Torsdag

Låånga torsdagar... Har äntligen satt mig på bussen på väg hem, hemma ca 17.30. Direkt när jag kommer hem åker jag och Elin till ridhuset och tränar. Skönt att åka iväg när det redan är mörkt.

På lunchrasten hade jag möte med tidningen, svarade på massa frågor osv. Imorgon em kommer tidningen ut igen fast till ridhuset när jag ska rida och ta lite bilder. Kul!



2 Kommentarer till "Torsdag"

Mercedes Skriver:

Vilken fin bild :)

Svar: tack!=)
Lina Dolk

2013-01-11 | 13:26:36
Blogg/Hemsida: http://photobelle.blogg.se
<3 Skriver:

Hej, Jag och min familj har länge funderat på att skaffa en egenhäst. Hur tycker du att läxor och hästar och träningar fungerar ihop? Har du några problem med att inte få ihop allt? :) Tack för bra blogg!

Svar: svarat i inlägg =)
Lina Dolk

2013-01-12 | 16:57:38





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0