Vi är på gång, vi är laddade, vi är tända!

Idag på träningen hos Emelie fick jag en som posetiv kick av Oj Oj!
 
Han är så jäkla taggad till arbete, helt galet! En ponny med den energin är så häftig att rida när han verkligen vill jobbar. Åhh vad jag gillar denna ponny, vet inte riktigt vad jag ska skriva för det finns inte ord som förklarar mina känslor!

 

Detta år ska bli vårt, det ska jag se till!

 
 
 
 
 


2 Kommentarer till "Vi är på gång, vi är laddade, vi är tända!"

Annie Berggren Skriver:

Vad roligt! :D

Svar: verkligen! =)
Lina Dolk

2013-01-21 | 07:31:11
Blogg/Hemsida: http://ponnyteamets.blogg.se
alice carlsson Skriver:

Ska bli så kul att följa dig detta tävlingsår med! Du är bäst. Självklart följer mamma, pappa och jag med på SM detta år med :D pussss

Svar: gud vad kul att ni vill med! =)=)=) puss!
Lina Dolk

2013-01-21 | 14:43:27
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0