5 starter på 1 dag

Som ni vet älskar jag att tävla, det roligaste som finns! Nästa fredag åker vi till Jönköping, där kommer jag rida 3 hästar och gör totalt 5 starter.

Galet! Men roligt :D

Oj Oj - två nationella starter
Puff- La
Phaffner - Lb & La

Så det gäller ha tungan rätt i munnen och ha koll på programmen.
Phaffner kommer på måndag hem till oss och stannar till torsdag, så då hinner vi rida ihop oss lite! Men som tur är så ska Elin med såklart hon kommer hjälpa mig med alla tre och se till att vi får ihop det. :)



6 Kommentarer till "5 starter på 1 dag"

Madde Andersson Skriver:

oj jag skulle totalt blanda ihop alla programmen! ;) Lycka till!

Svar: haha ska försöka att låta bli det :P
Lina Dolk

2013-07-15 | 14:55:56
Blogg/Hemsida: http://ricos.blogg.se
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

gud va kul! lycka till:)
hur får ni med er alla hästarna?:)

Svar: Phaffes ägare kör honom!=)
Lina Dolk

2013-07-15 | 14:57:16
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/
Fanny Walhed Skriver:

Låter kul! Lycka till! :)

Svar: tack!=)=)
Lina Dolk

2013-07-15 | 15:27:01
Blogg/Hemsida: http://komigenfanny.blogg.se/
Phaffners ägare ANNA & IDA Skriver:

Åsso finns både Phaffe, jag och Ida på plats from torsdag ;-)
Lovar att han står klar en timme innan första start.
Så ett svar är att Phaffe åker egen transport och dagen innan :-D
// Anna

Svar: det kommer bli jättekul! =)
Lina Dolk

2013-07-15 | 16:28:18
Phaffners ägare ANNA & IDA Skriver:

Tur du är vältränad! Jag skulle nog inte fixat ;-)
Men tror du somnar gott fredag kväll.
Det ska bli så kul :-D
// Anna

Svar: Ganska vältränad börjar jag bli ;)
Lina Dolk

2013-07-15 | 18:08:32
Sara Skriver:

Alltså hur orkar man rida 5 klasser på 1 dag? Haha skulle aldrig jag. Max två!!

Svar: aldrig gjort innan, men det ska nog gå bra tror jag =)
Lina Dolk

2013-07-15 | 20:14:09





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0