Falsterbo

Falsterboveckan är igång och ponnierna i dressyren går idag och imorgon. Är lite sur att jag inte lyckades ta ett av kvalen men håller självklart tummarna för ryttarna som tog sig dit!

Det är bara en c-ponny med och det är Linnea Homgren som även red NM med mig. Håller extra på henne att hon slår sig in bland D-ponnierna. Och sedan tror jag extra mycket på Amanda Svanberg som alltid rider så snyggt och presterar ständigt på tävlingarna.

Lycka till alla :D

Bild. Linnea brevid mig och Oj Oj på NM



1 Kommentarer till "Falsterbo"

Anonym Skriver:

Vad är de för kval som krävs för att komma till ponny küren i falsterbo? :)

Svar: Man kvalar på visa bestämda tävlingar, i Fei mästerskap!
Lina Dolk

2013-07-09 | 19:15:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0