Hiss / Diss

Hiss: att kunna åka iväg och träna med sin häst och få allt i ett paket! Man kommer närmre sin tränare, ser hela upplägget och är med i vardagen samtidigt som man får träna i några sammanhängande dagar vilket ger västligt mycket än endast träna 1 dag/vecka

Diss: Att folk hoppar på varandra anonymt på nätet. Samtidigt som de tror att man är anonym, ingen är anonym på internet vilket alla bör veta vid det här laget.

Jag blev själv väldigt besviken när jag inte lyckades kvala till Flasterbo, men däremot gladde jag mig med de som fick göra det och hejade på dom. Man måste lära sig glädjas med andras framgångar annars blir livet väldigt tråkigt.

Bild ifrån Google.



1 Kommentarer till "Hiss / Diss"

Maja Skriver:

Hej Lina!
En fråga bara!
Borde inte dina SM kval ha höjts? Läste på listan du länkade för ett tag sen och efter att ha läst dina procent nu så borde du ju ligga på typ en första plats? Jag kanske har fel, men det måste i alla fall vara ganska häftigt att du och Oj Oj faktiskt är bland de bästa ponnyekipagen i Sverige? :D
I alla fall, stort lycka till på SM, du är jätteduktigt och bry dig inte om de dumma kommentarerna :)

Svar: de är fixade nu så ligger rankad tvåa! Tror inte NM räknas med så de procenten är inte med till SM =)
Lina Dolk

2013-07-25 | 21:52:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0