hur blir det

Fråga: Hej Lina! Det är en sak jag har funderat över, och det är vad händer om du går in och vinner derbyt och om du vinner SM? Kommer du fortfarande ha kvar Oj Oj då tills du är arton eller tror du att er tid är över då?
Din blogg är så inspirerande och du är min förebild! Lycka till på meetinget och SM, jag tror på dig! :)
/ Maja
 
Svar: Hej!
Jadu jag vet faktiskt inte helt var jag står ännu i den punkten. Jag älskar Oj Oj och känner att så länge vi kan lära oss av varandra så vinner vi något varje dag, och det gör vi ännu! Jag vill ha ett SM guld då jag tror på oss, men när det blir återstår att se, finns många fina ekipage med i år! Däremot så vill jag samtidigt komma upp på storhäst, E-type går bra så länge tills det är min tur att börja leta mera,.. Luddigt svar men så är det idag :P
 
 
 
 


1 Kommentarer till "hur blir det"

Anonym Skriver:

Vilken typ av storhäst kommer ni leta efter? Ålder/meriter/utbildning osv, och när? Nyfiken i en strut tittar ut :) tack för n bra blogg!!

Svar: Det ska vara en runt 7-12 år som kan byta, inte alltför stor häst, sedan är meriterna inte så viktigt men den ska röra sig bra och ha energi. Vi börjar titta lite i höst efter storhäst men det får ta den tiden det tar, ingen brådskan. :) tack!
Lina Dolk

2013-07-11 | 18:34:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0