Iväg

Hästarna står i trailern och taggar hoppas jag!;)

Det regnar här utanför Norrköping får se om det gör det i Jönköping också.
Vore bra om det regnade hemma hos oss istället, det skulle verkligen behövas.

Nu på morgonen har Elin ridit E-type och tagit stallet medan jag badade Oj Oj och knoppade båda. Sedan lastade vi av det sista höt vi har fått hem så nu är det lite trångt i stallet skulle man kunna säga hehe.

Nåväl nu ska jag läsa program sedan ses vi i Jönköping ni som redan är där och tävlar. Håll en tumma för mig idag!:)



1 Kommentarer till "Iväg"

Emma Skriver:

Det var väl i Jönköping som det var översvämmning, såg ´ni det? eller ni kanske inte var precis där det var översvämning ? :P :)

Svar: ja ! men vi hade tur! det var stopp för de vi mötte och sedan när vi åkte hem så var det fixat! massa vatten haah.
Lina Dolk

2013-07-26 | 19:48:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0