Jönköping

Fick frågan om hur alla tre hästar kommer till tävlingen nästa fredag, och Phaffners ägare Ida&Anna kommer köra honm dit redan på torsdagen. Så de finns ju på plats och tar hand om honom!
 
Sedan skrev en att hon skulle blanda ihop programen och ja det är lätt hänt, men det gäller att fokusera på den klassen man ska geonomföra och strunta helt i de andra. Jag brukar sätta mig i bilen medan Elin skrittar fram hästen och verkligen gå igenom i detalj hur jag ska rida. Men som sagt det kan hända alla att man blandar ihop men det gäller att kunna de ordentligt innan. Men nu laddar jag först och främst till Derbyt! Där blir det "bara " två olika klasser per dag.
 
 


0 Kommentarer till "Jönköping"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0