Nya outfiten Hiss/Diss?

Träningen för Emelie gick bra, vi har saker att förbättra tills SM (15 dagar kvar)
Skönt att höra Emelies röst igen, nu blir det hård träning! Jag skulle vilja få ihop han lite i formen och kvickare för skänkeln sen så!
 
Oj Oj har ju gått som en klocka den senaste tiden NM, Ponnyderbyt och Jönköping. Emelie sa också att det är när de har gått som bäst det är mest att ta igenom. När det gått dåligt så tränar man stenhårt för att utvecklas och komma ifrån problemen och svackan. När det går bra slappnar man av och är inte lika hård i hemma träningen. Bra, klocka ord.
 
 
 
 
Vad tycker ni om den nya gröna outfiten? Jag gillar den ska bara hitta en passande piké!


3 Kommentarer till "Nya outfiten Hiss/Diss?"

Sofie Skriver:

Jättesnyggt! :)
Jag tycker dock det blir för mkt med en piké i samma färg också, men d är ju bara jag :-) snyggast när d matchar men inte ser för "ansträngt" ut:-))

Svar: ja det har du faktiskt rätt i!
Lina Dolk

2013-08-01 | 08:10:11
Blogg/Hemsida: http://sofiesdressyr.wordpress.com
Sara Skriver:

Hiss !

Svar: tack!
Lina Dolk

2013-08-01 | 12:02:10
Kristin Skriver:

Helt underbart fin outfit! Älskar färgerna :)

Svar: tack! jag var nöjd med den!
Lina Dolk

2013-08-01 | 17:32:41
Blogg/Hemsida: http://northwind.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0