Sadlar

Fått frågan om vad jag har för sadlar på alla hästar, och det kommer ett inlägg om det imorgon så jag kan ta bilder i ljuset.

Även har ni sett att jag använder Oj Ojs sadel på Puff, och det gör jag på tävlingar och ibland hemma då jag sitter väldigt bra i den eftersom den är ny och anpassad efter mig.

Något mer inlägg ni önskar som jag kan fixa när jag sitter i bilen till Årsta? Typ enda gången jag sitter ned så passa på ;)

Linnea och Moa har nu åkt hem, tackar dessa dagar med extra hjälp i stallet,
Alltid roligt att vara flera ibland och man kan hjälpas åt :)

Bild på mamma och Oj Oj



2 Kommentarer till "Sadlar"

Anonym Skriver:

Film/bilder när du tvättar dina hästar steg för steg. Speciellt på OjOj som är vit önskas 😊

Svar: fixar det =)
Lina Dolk

2013-07-31 | 21:45:03
Blocher Skriver:

Haha va precis sadlar jag tänkte på! Men en annan sak då. Du ligger ju klart på toppen av alla ponnyryttare i Sverige (tänker främst på dig och Oj Oj då i kat. C) Hur känns det när du åker på tävling? För du ligger ju stadigt där på toppen och kommer hem med segrar efter segrar. Svårt att formulera en ordentlig fråga... Men ja hur känns det att veta att du till hör toppen? Är du självsäker när du åker iväg på tävling att du ska ha placering? Skulle kunna fråga- hur känns det att va bäst? ;)

Svar: haha har svarat i inlägg :P
Lina Dolk

2013-07-31 | 22:31:43
Blogg/Hemsida: http://Blocher.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0