Bästa Emelie

Min väldigt duktiga tränare Emelie som jag tränar för var och startade Grand Prix i helgen, de gjorde personbästa på 67,3 % De är så fina tillsammans, och Briman har sådan utstrålining. Snyggaste storhästen?!
 
Emelie kommer hjälpa mig och Felicia nere på NM, vilket är en väldigt stor trygghet. Imorgon kommer jag träna för henne ner i Skåne, sedan är hon med oss på plats. TACK EMELIE!
Spana in hennes snygga blogg: http://blogg.agria.se/emeliebrolin/
 
Jag och Mamma åker vid 10 tiden imorgon, jag ska rida Puff först sedan bada Oj Oj och fixa i stallet. Elin kommer ta nattåget ner onsdag natt då hon jobbar imorgon och till 21 på onsdag. Även pappa kommer ner och kollar :D
 


0 Kommentarer till "Bästa Emelie"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0