BILDER

Kommentar: Kan du inte fota backstage nere i Flyinge? :) typ i stallarna där ni står osv.... Typ banorna och så :) det mesta!
 
Svar: Abolut ska ordna det!=)
Har även fått önskemål om film när jag fixar håret så det kommer också! =)
 
VILL NI SE NÅGOT MER IFRÅN FLYINGE SÅ KOMMENTERA GÄRNA VAD! =)
 
 


6 Kommentarer till "BILDER"

Anonym Skriver:

Jag skulle gärna vilja se längre videor när du gör iordning OjOj osv. Sista finliret innan ni sticker in på banan, efter tävling osv. Hade varit riktigt kul om man kunde "hänga med" och se hur ni gör :-) Tack för en grym blogg. Imponerad att du ännu har den kvar, själv har jag haft blogg endast några dagar innan jag tagit bort den för att jag tröttnat ;)

Svar: ska försöka fixa det! =)
Lina Dolk

2013-06-25 | 07:11:46
Anonym Skriver:

Glömde en grej, kan du inte filma transporten också? Vart du har grejerna och hästarna. Verkar vara en himla bra transport!!

Svar: ligger bilder nu som du kan kolla!=)
Lina Dolk

2013-06-25 | 07:14:39
Anonym Skriver:

Alla ritter

Svar: ordnar det!
Lina Dolk

2013-06-25 | 09:36:38
Anonym Skriver:

I stallarna, hur det ser utvutanför boxarna och så :) Ochbritterna såklart! :D Lycka till!

Svar: det kommer =)
Lina Dolk

2013-06-25 | 12:19:33
madde Skriver:

skulle vara kul att se Hur du rider fram oj oj :)

Svar: ska försöka ordna det!
Lina Dolk

2013-06-25 | 13:25:11
Blogg/Hemsida: http://maddefoto.blogg.se/
Anonym Skriver:

Jag vill se hur området där ni är ser ut! :)

Svar: det kommer! =)
Lina Dolk

2013-06-25 | 22:23:42





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0