Härlig helg

Har haft en härlig midsommarhelg, igår tillbringade jag kvällen men fina vänner. Åkte sen till sommarstugan och sov där. Dagen har varit lugn och skön, det ända man skulle kunna klaga på är vädret.

Imorgon är det packa och träna som står på schemat! Åker ju på tisdag så på måndag ska allt vara klart.




Gårdagens outfit!


3 Kommentarer till "Härlig helg"

Anonym Skriver:

jättefin header!! :)
några frågor;
1. har du varit full någon gång?
2. skall du tävla SM i sommar?
3. vad är dina mål med Ojoj?
tacksam för svar:)bra blogg!

Svar: Ja jag ska tävla SM i år =) Nej jag har itne varit full. Målet med OJ OJ är medalj på SM och att vi har roligt hela tiden :) tack!
Lina Dolk

2013-06-22 | 21:14:20
Anonym Skriver:

Jag har lite frågor :)
1. Vad har du för mål på NM?
2. Hur kommer din packning se ut, både till dig och OjOj?
Jättefin blogg!

Svar: kan lägga upp det jag har packat senare! =) Målet ligger i inlägg=)
Lina Dolk

2013-06-22 | 21:40:18
Louisa Skriver:

Lycka till på NM Lina!!
Heja Sverige :)

Svar: TACK!!=)=)
Lina Dolk

2013-06-22 | 22:04:44
Blogg/Hemsida: http://bylouisa.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0