Hur blir man uttagen?

Folk frågar hur man blir uttagen att få rida exempelvis NM. Och först och främst gäller det att man inte är äldre än 16 år då man inte får tävla ponny över det på de internationella reglerna. Det är mitt sista år så jag blev väldigt glad att lyckas med min dröm innan det är försent.

Sedan finns det tävlingar som kallas för " OBS tävlingar" och då kommer förbundskapten för ponny ut och tittar läget på kvalitén och oss ryttare vem som är lämplig, men självklart gäller det efter resultat. Och att man presterar på jämn och hög nivå. Mantorp och Hästhagen var två av dessa viktiga tävlingar och där red jag bra, men finns flera tillfällen.

Sedan blev jag tillfrågad och ja tackade så klart ja med stolthet och glädje!:)



0 Kommentarer till "Hur blir man uttagen?"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0