ice-vibe

Kommentar: Jag har hört att man ska vara väldigt försiktig med att använda dem, med vibrationen. Så jag har bara hört negativt om dem tyvärr. Vad tycker du om dem? Har du märkt någon skillnad på Oj Oj?
 
Svar: Jag är supernöjd med dessa skydd, Oj Ojs ben är verkligen fina nu efter jag började använda dessa skydd. Tycker det är super att kunna kyla ner bena direkt efter hårdträning, och man ser att Oj Oj njuter utav dom. Så jag älskar dom! =)
 Jag har bara ett par så jag använder dom fram på Oj Oj, skulle gärna vilja ha ett par till bakbena också men de är som sagt dyra.
 
Jag sätter på dom direkt efter träning, och han kan åka med dom hem i trailern med transportskydden öve, då har jag dom i kylväska med isklumpar med i väskan..
 
Mina är köpt utomlands, är rätt dyra men värda pengarna. Kan kolla upp vart jag beställde dom.
 


0 Kommentarer till "ice-vibe"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0