Ice- Wibe

För ett tag sedan köpte jag de vibrerande skydden som även används med kylskydd.

Innan ridningen sätter jag på Oj Oj dom och vibrationen , vilket gör att blodcirkulationen sätts igång och förbereder bena inför träning, sedan efter jag har ridit sätter jag i kylskydd och sedan på med vibrationen. Väldigt bra skydd som hjälper mig och hästarna att må bra efter och innan träning :)



3 Kommentarer till "Ice- Wibe"

Matilda Skriver:

Jag har hört att man ska vara väldigt försiktig med att använda dem, med vibrationen. Så jag har bara hört negativt om dem tyvärr. Vad tycker du om dem? Har du märkt någon skillnad på Oj Oj?

Svar: svarat i inlägg =)
Lina Dolk

2013-06-09 | 10:15:31
Julia Skriver:

Har du dem till både fram och bak eller bara till fram? Tycker du dem funkar bra? :D

Svar: bara fram, de är jättebra! =)
Lina Dolk

2013-06-09 | 17:54:51
Pernilla W Ödlund Skriver:

Och jag har bara sett dem i stl som passar stora hästar. Var har du köpt dina? Jag vill också ha sådana, till Rocky.

Svar: dom är super, ska kolla upp vart vi beställde mina! =)
Lina Dolk

2013-06-09 | 19:09:50
Blogg/Hemsida: http://pernillaodlund.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0