Longering Oj Oj

När jag longerar Oj Oj gör jag det med gummisnodd då han trivs bättre på det än inspänningstyglar som inte alls funkar, han får panik om han känner att han sitter fast. Utan på gummisnodden kan han gå med ett jämt stöd och gå lågt som han trivs bäst.



2 Kommentarer till "Longering Oj Oj"

Anonym Skriver:

Hej, jag har en fråga till dig.
Tycker du man ska köpa ett sadelskåp om man bara åker på meetings 1-2 gånger om året, eller finns det någon bättre och billigare lösning? :) hur hade du gjort om du inte hade haft sadelskåp med dig?
Tacksam för svar!

Svar: svarat i inlägg =)
Lina Dolk

2013-06-01 | 22:04:26
Jessica Skriver:

Skulle vara kul att se vad du använder mer för utrustning vid longering ;)

Svar: jag använder longeringsgjord, träns, skydd/lindor och gummisnodd, inget mera =)
Lina Dolk

2013-06-01 | 23:36:42
Blogg/Hemsida: http://Helander.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0