Målar!

Jag håller på att måla dörren på sadelkammaren , den får bli svart. Jag hade ju skrivit på den när jag skulle överraska Elin när jag gjorde om för ett år sedan, så nu var det dags att fixa till dörren ;)

Alltid kul att greja så det blir till det bättre :)

Som ni ser har jag även städat klart där inne, väntar på att mattan ska torka ifrån tvättningen bara.



2 Kommentarer till "Målar!"

Maja Skriver:

Snyggt! Du verkar vara så duktig och noggrann med allt omkring hästarna, tummen upp till det! :)
Men vill du ha ett litet tips som gör så att det ser ännu snyggare och prydligare ut i sadelkammaren?
I vårt stall så hänger vi alltid ihop tränsen, så först tar man tyglarna över nackstycket och sen snurrar man nosgrimman ett varv runt allt och sen snurrar man achemremen. Käkremen låter vi vara. Det gör vi efter varje rid pass (snurrar ihop alltså!) :)
Älskar din blogg, den är så inspirerande och du är så duktig! :)

Svar: Hej! Ja så gör vi också, egentligen ;) Jag hade inte hunnit smörja tränsen så därför fick de hänga olindade :) Det blir mycket snyggare när man lindar upp dom som du säger. Ja jag försöker vara väldigt noggran runt om, det blir lättare att sköta allting dp. KRAM
Lina Dolk

2013-06-18 | 14:26:52
Tilde Skriver:

Hej Lina!!
Casanova är super fin och han känns väldigt fin!!<3 Vi kommer nog att träffas på några meeting i sommar ska på Gripen och till Dagstorp ska du dit??Jag har bara några frågor, Va hade du för sorts sadeljord på Casanova? Då han får stora skav av min. Vad hade du för bett på honom? Då han får skav i bland på sidan av mungipan. Casanova är så himla fin och i helgen så har jag ridit min första LA:1 på 62% så jag är nöjd!!:) Ska ju tävla LA:1 och lagtävlan för ponnyallsvenskan 2013 på båda meetingen och det känns super bra!! Du har en SÅ fin blogg och jag läser den nästan varje dag!!<3 Lycka till på NM.
Kram Kram Tilde och Casanova

Svar: Jag svarade i din blogg kolla där! =) KRAM
Lina Dolk

2013-06-18 | 21:44:04
Blogg/Hemsida: http://totteochcasanova.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0