Segersta tävling

En film ifrån segersta, här ser man klart och tydligt att jag mesrider. Oj Oj måste vara kvickare och mer framåt, jag rider för mesigt och lojt. En läxa till mig själv som jag bjuder alla att se för att lära mig sjäv. En tredje plats blev det.



3 Kommentarer till "Segersta tävling"

Emma Skriver:

Men åh jag som skulle åka o kolla men min ponny fick foderstrupsförstoppning vid kvällsfodringen igår så alla planer idag blev inställda. Gaah, skulle så gärna varit där o kolllat på dig! Grattis till en tredjeplats förresten! :D

Svar: åg trist =( hoppas den mår bättre nu! tack snälla
Lina Dolk

2013-06-06 | 13:26:44
Johanna Skriver:

Vi har inte fått se bilder på din nya dressyrsadel.

Svar: inlägg ligger uppe nu, en equipe sadel =)
Lina Dolk

2013-06-06 | 14:03:41
bella Skriver:

Väldigt rolig film att se på! Tummen upp!:D

Svar: tack bella! roligt att du gillade den =)
Lina Dolk

2013-06-06 | 16:52:16
Blogg/Hemsida: http://cali.horseworld.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0