Sommarlov!

Idag startar mitt lov:) ska rida Puff nu på morgonen, sedan tar jag med mig Oj Oj till brolöten för att rida upp program för Chris. Sedan stannar jag kvar och hjälper till i stallet.

Nästa vecka ska jag och elin storstäda stallet, får se om vi ska tvätta hela stallet eller om vi väntat några veckor till med det.
Men ordning och reda ska det bli, alla saker ska gå igenom, allt i sadelkammaren ska putsas och täcken ska ses över.



2 Kommentarer till "Sommarlov!"

Anonym Skriver:

får du säga vilka som är med på nm nu ifrån sverige? :)

Svar: C-ponnierna är klara, det är d-ponnierna som är kvar, tror de väntar in de som är och tävlar i helgen i Hagen. S återkommer i början av veckan :)
Lina Dolk

2013-06-15 | 20:33:14
lisa Skriver:

När kommer videon som din klass gjort ? :)
Toppen blogg fortsätt ♥

Svar: ska se om jag kan lägga upp den =)
Lina Dolk

2013-06-17 | 18:25:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0