Tränat

Ja ni, min vita prins är inte alltid en prins, ibland kallar vi han för Grisen, dock väldigt kärleksfullt nästan jämt ;)
När vi skulle träna så var det trångt då många red samtidigt, och då är han snabb som tusan att ta över lite. Så han var inte med mig på noterna utan roade sig med att leka Allan.

Som tur så är ju Emelie på plats så hon fick ordning på både mig och Oj Oj efter ett tag. Hehe men slutet var bra! Problemet med mig är att jag är väldigt snäll i min ridning och lite seg att säga till Oj Oj att nu är det allvar faktiskt, så därför tror han att han är ledaren ibland.
Måste bli snabbare i min reaktion där.

På bilden här nedan är Felicia, hon tränar också för Emelie och tider för Årsta - Runsten även hon. Precis som Ella också gör!

Sedan ser ni min omtalade tränare här också, Emelie!



2 Kommentarer till "Tränat"

Emma Skriver:

Vad kostar det att rida en privatlektion för Emelie? ;-)

Svar: 350 kr privatlektion och 250 kr om man rider flera. Hon är bäst!=)
Lina Dolk

2013-06-26 | 12:51:31
Frida Skriver:

Haha, Emelie visar upp sig ifrån sin bästa sida direkt!;)

Svar: oja hon är sig själv här ;)
Lina Dolk

2013-06-26 | 13:13:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0