Ändrade planer

Ändrade planer, jag kommer göra min första start med Oj Oj i hästhagen istället för nu till helgen, allt har inte känts 100 då jag varit sjuk och inte kunnat rida så han är helt loss och med mig. Hade det vart förra året hade jag tävlat iaf, men i år ska jag ut och visa upp oss på den högsta nivån vi kan så därför har vi valt detta. I hästhagen kommer jag starta tre klasser, Fei Lagtävlan, Fei mästerskap och kuren. Så nu är det full fokus att sätta sig ner och lyssna igenom musiken och rida upp den för Emelie.



3 Kommentarer till "Ändrade planer"

Malinda Skriver:

Är det inte försent att avstå tävlingen nu? Hur gör man då? Krya på dig. Kram

2013-03-07 | 14:34:34
Maja Skriver:

Hoppas det går bra!! :)

2013-03-07 | 22:48:39
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
JennyM Skriver:

Låter vettigt om du inte är helt hundra.. Minns att Hästhagen var vårens höjdpunkt när jag tävlade ponny för några år sedan :) Ska hålla tummarna för dig och ojoj då! :)

2013-03-08 | 01:45:46
Blogg/Hemsida: http://jmdressyr.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0