Fler bloggare på plats

Bloggaren Julia vann idag Fei Inledande på ponnyn Daven på 67% Grattis! Julia har två hästar med sig till start.
Ni kan kolla hennes blogg på denna sida så har ni mer uppdateringar ifrån helgen : http://juliawesen.blogg.se
 
 
Jag själv kommer som jag skrivit tidigare starta tre klasser, imorgon rider jag Fei Lagtävlanspr. klockan 14.53, skönt med sen tid för då hinner Oj Oj vila yttligare några timmar på fm eftersom det var en bit att åka. Det är 14 st med vilket ger 4 placerade.
 
Har ju inte tävlat Oj Oj på ett bra tag, så får hoppas han kan hålla sig i skinnet och jag tungan rätt.


1 Kommentarer till "Fler bloggare på plats"

Julia Wesén Skriver:

Åh tack så jätte mycket Lina! :D
Håller tummarna för dig i helgen! Och hoppas kunna se nån av dina starter! :D

Svar: idag kör vi hårt både du och jag i kuren så vi slipper bli utanför första placering ;)
Lina Dolk

2013-03-29 | 20:48:15
Blogg/Hemsida: http://Juliawesen.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0