Första tävlingen

Fråga: Vilken va din första tävling? Hur gammal va du? Vem tävlade du på? Vart? Vilken plats kom du på? Och lägg ut lite bilder :)
 
Svar:
Min första tävling var på min systers häst Comparettia (Casanova och Caramelles moder) en c-ponny, det var en klubbtävling som Fbr hade. Jag skulle vara med och hoppa väldigt högt = bommar på marken ;) Samt att mamma sprang med mig hela banan! haha.
Jag blev väldigt glad och förvånad när domaren sa "Lina varsegod och rid" Då hade jag sagt till mamma "Hörde du,han kunde mitt namn!" Jag var 4 år då om jag inte mins helt fel. Ska leta efter bilder på det! =)
 
Det var tider det, så började min karriär ;)
 
 
 


1 Kommentarer till "Första tävlingen"

Ebba Skriver:

Guud vad gulligt!!! :) <3

Svar: =)
Lina Dolk

2013-03-23 | 16:10:41





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0